قیمت پروفیل زد

تولید کننده تخصصی انواع پروفیل زد , قوطی و میلگرد، انواع ورق سیاه به صورت رول و شیت، انواع آهن آلات

قیمت پروفیل زد

تولید کننده تخصصی انواع پروفیل زد , قوطی و میلگرد، انواع ورق سیاه به صورت رول و شیت، انواع آهن آلات

قیمت پروفیل زد

فروش تخصصی پروفیل زد , فروش انواع پروفیل زد با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت درآریا فلز صبا , خرید و فروش آبروآهنی سیاه , فروش حضوری و اینترنتی ورق های سیاه بصورت رول و شیت, نمودار قیمت پروفیل آهن , انواع میلگرد با بهترین کیفیت ساخت در مجموعه آریا فلز صبا
فروش انواع قوطی و پروفیل z در شرکت آریا فلز صبا , بهترین قیمت آبروآهنی سیاه در بازار , فروش میلگرد در ضخامت های مختلف, فروش تیرآهن در آریا فلز صبا , انواع وزن پروفیل زد، بهترین قیمت زد سوله، تولید کننده بهترین پروفیل زد در بازار , انواع ورق های سیاه رول, نواع ورق های سیاه شیت

  • ۰
  • ۰

ورق سیاه

ورق‌ها هر کدام آلیاژ و ضخامت متفاوتی دارند که هر کدام از آن‌ها خواص مکانیکی متفاوتی دارند و به همین دلیل هرکدام با توجه به خصوصیاتی که دارند، برای کاربردی خاص مناسب هستند. ورق سیاه، بر اساس کیفیت مواد اولیه، جزئیات آلیاژ، سایز، ضخامت و کاربردش به انواع متفاوتی تقسیم می‌شود. مانند ورق صنعتی سیاه، معمولی، رول، شیت. بنابراین ممکن است یکی از ویژگی هایی که در ادامه ذکر می کنیم برای یک مدل بیشتر و برای دیگری کمتر باشد.
ضخامت ثابت تضمین میکند که ورق ها به طور یکپارچه در کنار هم قرار بگیرند. و به نوعی یک مهر و موم ضد آب برای پروژه های ساختمانی ایجاد می شود که به جلوگیری از نشت و نفوذ رطوبت کمک میکند. این ویژگی به ویژه در پروژه هایی که نیاز به دقت بالایی دارند، مانند ساختمان های صنعتی، انبارها، کارخانه ها و نیروگاه ها بسیار مفید است. ورق های سیاه دارای ضخامت‌های 1 تا 100 میلیمتر هستند. در واقع تختال با دو آلیاژ st37 و st52 را پس از حرارت شدید، از غلتک‌های بزرگی عبور داده و به این ترتیب علاوه بر کاهش ضخامت ورق، مقاومت و انعطاف‌پذیری آن را زیاد می‌کنند.
ورق‌ سیاه نقش مهمی در پروژه های ساختمانی در کاربردهای مختلف ایفا میکند، از جمله: ورق سیاه یا همان ورق نورد گرم کاربرد گسترده‌ای در صنایع مختلف دارد اما شاید بخش مهم آنها را تهیه مواد خام برای بسیاری از قوطی پروفیل‌ های دیگر دانست. همچنین این ورق‌ها به طور گسترده در ساخت ماشین آلات و سازه‌ های عظیم، تولید تانک و مخازن خاص استفاده می ‌شود. 
صنایعی که از این محصول استفاده می‌کنند، شامل موارد زیر است: ورق‌ سیاه نقش مهمی در پروژه های ساختمانی در کاربردهای مختلف ایفا میکند. از جمله: ساخت آبگرمکن، انواع پروفیل‌ها (بسته یا باز در حالت‌های ستونی، قوطی،فرانسوی، چهارچوب و…) و تیرآهن‌ها، تجهیزات کشاورزی، در صنعت خودرو سازی، کشتی‌ سازی، تانکر سازی و مخازن و لوله‌ های نفتی، گاردریل و تجهیزات ترافیکی، ورق پانچ تسمه. با تغییر برخی آلیاژها در مرحله ‌ای از فرایند تولید ورق سیاه، چند نوع ورق آهن مختلف به دست می‌آید که رایج‌ترین آن ST37، ST52 و ST44 است. 
این گریدهای معروف و متداول ورق سیاه است که حروف ST نشانگر استحکام ورق و عدد بعد از آن هم میزان تنش و سختی آن را نشان می‌دهد. برخی از این ورق‌ها مقاومت زیادی در برابر آتش و خوردگی دارند. به همین دلیل می توان از آنها در مکان هایی استفاده کرد که به سطوح بالایی از مقاومت در برابر حرارت نیاز دارند. مانند بیمارستان ها، برج ها، مدارس، پالایشگاه های گاز و نفت، … . ابعاد، ضخامت و وزن ورق‌های سیاه بر روی قیمت این محصول تاثیر مستقیمی دارند. علاوه بر این نوسانات بازار عامل مهم دیگری است که قیمت این ورق‌ها را تعیین میکند. 
source: قیمت ورق سیاه و مزایای آن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی