قیمت پروفیل زد

تولید کننده تخصصی انواع پروفیل زد , قوطی و میلگرد، انواع ورق سیاه به صورت رول و شیت، انواع آهن آلات

قیمت پروفیل زد

تولید کننده تخصصی انواع پروفیل زد , قوطی و میلگرد، انواع ورق سیاه به صورت رول و شیت، انواع آهن آلات

قیمت پروفیل زد

فروش تخصصی پروفیل زد , فروش انواع پروفیل زد با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت درآریا فلز صبا , خرید و فروش آبروآهنی سیاه , فروش حضوری و اینترنتی ورق های سیاه بصورت رول و شیت, نمودار قیمت پروفیل آهن , انواع میلگرد با بهترین کیفیت ساخت در مجموعه آریا فلز صبا
فروش انواع قوطی و پروفیل z در شرکت آریا فلز صبا , بهترین قیمت آبروآهنی سیاه در بازار , فروش میلگرد در ضخامت های مختلف, فروش تیرآهن در آریا فلز صبا , انواع وزن پروفیل زد، بهترین قیمت زد سوله، تولید کننده بهترین پروفیل زد در بازار , انواع ورق های سیاه رول, نواع ورق های سیاه شیت

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شرکت آریا فلز صبا فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ در زمینه تولید و تامین انواع محصولات فولادی آغاز نمود. محصولاتی مانند فروش و خرید قوطی پروفیل، فروش انواع پروفیل زد، انواع آبروآهنی و خرید ورق سیاه، ... .
از همان ابتدا آریا فلز صبا تلاش کرد راهی متفاوت پیدا کند تا محصولات را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتری برساند. در همین راستا تلاش کرد با حذف واسطه ها و تماس مستقیم با کارخانه های فولادی این امر مهم را محقق کند.
وجود نیروهای متخصص و کارآزموده این زمینه را فراهم کرده است تا با بررسی دقیق و آگاهانه از نیاز روز بازار خرید و فروش، بتوانید بهترین محصولات را به بازار عرضه کند. به همین دلیل مجموعه آریا فلز صبا در بین شرکت های برتر در ارایه‌ی خدماتی متمایز به آهن فروشان، شرکت های عمرانی و ساختمانی، انبوه سازان، سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی قرار گرفته است.
این مجموعه با فراهم نمودن بستری جدید و متفاوت در زمینه‌ی خرید و فروش و کسب رضایت مشتری به همکاری و تعامل مستمر و بلند مدت با مشتریان می‌اندیشد. همچنین آریا فلز صبا با معتبرترین شرکت های حمل و نقل جاده ای که بصورت تخصصی در زمینه حمل آهن آلات فعالیت دارند، همکاری دارد که این موضوع باعث اطمینان خاطر مشتریان این شرکت می‌باشد.
source: معرفی شرکت آریا فلز صبا

  • کورش نیکزاد