قیمت پروفیل زد

تولید کننده تخصصی انواع پروفیل زد , قوطی و میلگرد، انواع ورق سیاه به صورت رول و شیت، انواع آهن آلات

قیمت پروفیل زد

تولید کننده تخصصی انواع پروفیل زد , قوطی و میلگرد، انواع ورق سیاه به صورت رول و شیت، انواع آهن آلات

قیمت پروفیل زد

فروش تخصصی پروفیل زد , فروش انواع پروفیل زد با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت درآریا فلز صبا , خرید و فروش آبروآهنی سیاه , فروش حضوری و اینترنتی ورق های سیاه بصورت رول و شیت, نمودار قیمت پروفیل آهن , انواع میلگرد با بهترین کیفیت ساخت در مجموعه آریا فلز صبا
فروش انواع قوطی و پروفیل z در شرکت آریا فلز صبا , بهترین قیمت آبروآهنی سیاه در بازار , فروش میلگرد در ضخامت های مختلف, فروش تیرآهن در آریا فلز صبا , انواع وزن پروفیل زد، بهترین قیمت زد سوله، تولید کننده بهترین پروفیل زد در بازار , انواع ورق های سیاه رول, نواع ورق های سیاه شیت

۴ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قوطی پروفیل

پروفیل درب و پنجره آلومینیوم یکی از انواع پروفیل‌های آلومینیومی است که برای ساخت فریم یا بازشوهای درب و پنجره استفاده می شود. امروزه پروفیل پنجره آلومینیومی بعد از فولاد دومین فلز مورد استفاده در ساختمان ها می باشد. زیرا به دلیل  انعطاف و شکل پذیری بالا، استحکام و تحمل وزن بالا و همچنین وزن سبک آن باعث می شود پروفیل آلومینیوم بتواند جایگاه ویژه ای در پروژه های ساختمانی مدرن و مسکونی داشته باشد. (برای اطلاع از قیمت پروفیل زد و سایر قوطی پروفیل ها با کارشناسان آریا فلز تماس بگیرید.)
بهترین پروفیل پنجره دوجداره با توجه به نوع پروفیل استفاده شده دارای انواع گوناگونی می باشد. از انواع درب وپنجره آلومینومی می توان پنجره های آلومینومی ترمال بریک و نرمال، پنجره های کرتین وال، سیستم های فریم لس، سیستم های کشویی لیفت اند اسلاید، پنجره های چوب آلومینیوم یا آلووود و موارد بسیار دیگر اشاره کرد. کرکره برقی آلومینیومی، یکی از محبوب‌ترین و پرفروش ترین انواع کرکره‌های برقی است. این نوع کرکره‌ها با استفاده از مواد با کیفیت بالا تولید شده‌اند. 
به دلیل دوام و مقاومت بالای کرکره برقی آلومینیوم، گزینه ایده‌آلی برای استفاده در محیط‌های صنعتی و تجاری هستند.کرکره های آلومینیومی یکی از انواع پرده های کرکره فلزی می باشد که بیشتر با عنوان پرده های اداری در بازار شناخته می شوند. پروفیل‌های مربعی را می توان به عنوان بخشی از دیوارهای اصلی و همچنین ستون های نگهدارنده به کار برد. منوط به فرآیند تولید، این مدل را می توان به صورت یکپارچه و بدون درز ساخت. این روش که وقت گیر هم نیست به این صورت است که به طور مداوم یک ورق آلومینیومی را صاف میکنند و گوشه ها را به هم وصل میکنند تا یک مربع تشکیل شود. 
پروفیل‌های آلومینیوم SD هم در برای کاربری های بزرگ مانند استفاده در صنایع کاربرد دارد و هم برای کاربری های کوچکتر. اما اصلی ترین کاربردی که دارد و به طور گسترده از آن استفاده می شود، به عنوان بخشی از قاب در و پنجره می باشد. جدا از سبکی و انعطاف پذیری بالای آلومینیوم، مقاومت آن در برابر خوردگی نیز یکی از مهم ترین دلایلی است که برای ساخت قاب یا پروفیل در و پنجره به کار برده می شود.
source: فروش انواع قوطی پروفیل آلومینیومی

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

ورق سیاه

وزن ورق روغنی و ورق سیاه بستگی به نوع کاربری آن دارد که درنهایت بر روی قیمت محصول نهایی، یا قیمت ورق سیاه و روغنی تاثیر گذار می باشد. محصولات فولادی نورد سرد یا روغنی معمولا به صورت ورق، نوار، میله و میلگرد تولید می شوند. در مواردی هم نیز محصولات نورد سرد مدل کوچکترِ محصولات تولید شده به روش نورد گرم هستند. همچنین از این محصول فولادی به عنوان ماده‌ی اولیه‌ی ورق گالوانیزه یا همان ورق سفید، نام می‌ برند.
اما موارد استفاده از ورق‌های روغنی محدود به اینها نیست، کاربردهای دیگر آن عبارتند از: لوازم خانگی، مبلمان فلزی و اداری، ساخت پانل‌های غیرقابل انعطاف، نقاشی قطعات، ساخت قطعات خودرو. ورق روغنی که به آن ورق نورد سرد هم گفته می شود در واقع همان ورق‌های سیاه هستند که مراحل پردازش آن بیشتر می باشد. به این صورت که همانند نورد گرم ابتدا فرآیند نورد گرم را طی میکند. اما پس از خنک کاری بعد از نورد گرم، مراحلِ عملیات اسید شویی و روغن کاری، کلاف پیچی، انجام فرآیند نورد سرد و در آخر عملیات نهایی، صورت می گیرد.
ورق سیاه را می‌توان ماده‌ی اولیه‌ی ساخت و تولید بسیاری از محصولات فولادی دانست. محصولات فولادی مانند انواع پروفیل زد، تیرآهن، پروفیل سی، نبشی ها، فنس ها، … . همچنین از مهم‌ترین کاربرد ورق‌های سیاه، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: صنعت ساختمان، تانکر سازی، ساخت انواع بدنه‌ی خودرو، کشتی‌ سازی، مخازن خاص، صنایع سنگین فلزی. نورد گرم، فرآیندی است که برای تولید ورق سیاه استفاده می شود. همانطور که گفتیم ورق‌های سیاه در دمای بالا قرار می گیرند. این دما بالاتر از دمای تبلور مجدد فولاد است، درنتیجه به فولاد اجازه می دهد به راحتی شکل شکل بگیرد و در اندازه های بزرگتر ساخته شود.
بعد از فرم دهی ورق سیاه باید سرد شود اما با سرد شدن، ورق سیاه تمایل دارد به طور غیر یکنواخت جمع شود. بنابراین در مقایسه با ورق‌های روغنی کنترل کمتری بر روی اندازه و شکل نهایی محصول نهایی وجود دارد. ورق سیاه یک محصول فولادی است که سطح آن سیاه و خشن می باشد. زیرا دوده‌های کربن و اکسیدهای سیاه رنگ حاصل از دمای بالای فرآیند، بر روی سطح ورق می نشینند. این سطح خشن از طریق فرآیند سند بلاست و یا پوشش دهی از بین می رود.
source: قیمت ورق سیاه و ورق روغنی

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

انواع نبشی فلزی

نبشی

در روشی تولید نبشی پرسی، اساس ساخت این قوطی پروفیل نورد سرد است. به این صورت که ابتدا باید ورق‌ های فولادی مانند ورق سیاه، روغنی، گالوانیزه را برش دهند و پس از بُرش، این ورق ‌ها را برای شکل ‌دهی در دستگاه رول‌فرمینگ قرار می ‌دهند. ورق بر اثر این عبور از دستگاه رول‌فرمینگ، خم می ‌شود و پس از آن، شکل و فرم مورد نظر را به خود می ‌گیرد. اما روش فابریک برعکس این موضوع می باشد.

نحوه‌ی تولید نبشی فابریک به صورت نورد گرم است و در این روش از انواع ورق استفاده نمی شود. بلکه برای ساخت نبشی‌ فابریک، ابتدا شمش فولادی یا بلوم را با اندازه‌ های مشخص به کوره ‌های حرارت، انتقال می ‌دهند. انتقال شمش از غلتک‌ های این کوره باعث کاهش ضخامت و افزایش طول آن می شود که نهایتا به صورت پروفیل نبشی در‌می‌آید. و مورد بعدی که باعث کاهش یا افزایش قیمت نبشی می شود، نوسانات بازار است.

با نگاهی به سطح مقطع نبشی، می توان متوجه شد که این محصول از دو ضلع عمود بر هم تشکیل می گردد که اصطلاحا به آنها “بال” گفته می شود. این بال ها عموما دارای پایه هایی با طول یکسان یا متفاوت هستند. با اینکه به نظر می رسد نبشی نسبت به سایر محصولات قوطی پروفیل ها مانند تیرآهن، میلگرد، پروفیل زد، قوطی های بسته، … کاربرد نداشته باشد، اما یک فرآوره فولادی مهم به حساب می آید.

در پروژه های مختلف، نبشی فولادی در طیف وسیعی از کاربرد ها و صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از رایج ترین استفاده ها به عنوان قاب برای قفسه بندی، وسایل نقلیه، انبار، تخت، پنجره، درب و موارد دیگر است. محصول فولادی نبشی یکی از انواع قوطی پروفیل های باز به حساب می آید. نبشی ها معمولا از فولاد کربنی یا ورق های فولادی به صورت نورد گرم یا نورد سرد و با سطح مقطع L شکل ساخته می شوند. اکثر نبشی های فولادی را با زاویه 90 درجه تولید می کنند.

اما مشروط به نوع کاربری آنها، نبشی با زوایای دیگری هم نیز فرآوری می گردد که معمولا سطح مقطع آنها شبیه به V می شود. شاید بتوان گفت مهم نیست که نبشی در کجا استفاده می شود. بلکه با نبشی استحکام فولاد را با وزن کمتر از یک تیر یا کانال استاندارد ترکیب می کنند تا امکان تطبیق پذیری و قابلیت اطمینان بیشتر سازه را فراهم کنند.

source: انواع نبشی فلزی

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

پروفیل زد

ساختمان‌های از پیش ساخته شده: به عنوان ساختار اصلی پشتیبانی برای سقف و دیوارها. پروفیل زد فرم پایدار برای پایه های بیرونی و داخلی ساختمان فراهم می کنند. ساختمان های صنعتی: به عنوان مثال ساخت کارگاه ها و کارخانه ها. پروفیل زد می تواند وزن بارهای سنگین مانند انوع تجهیزات و ماشین آلات را تحمل کند و در برابر قرار گرفتن در معرض عناصری مانند باران، برف و بادهای شدید مقاومت کند.
ساختمان های کشاورزی: مکان ‌هایی مانند انبارها، اصطبل‌ها و سوله‌ها. پروفیل های زد یک سکوی محکم و پایدار برای مصالح سقف فراهم می ‌کنند. آنها همچنین یک فضای باز بزرگ در زیر سقف فراهم می کنند که برای ذخیره تجهیزات، غلات، خوراک، غیره مفید است. طبقات نیم طبقه: نیم طبقه ها طبقه است که در ساختمان داخلی طراحی می شود و از طریق راه پله ها به طبقه اصلی وصل می شود اما متراژ این نیم طبقه از طبقه اصلی کم تر است.
روفیل زد در اندازه های مختلف برای کاربردهای مختلف ساخت و ساز و سقف تولید می شود. اندازه پروفیل زد توسط عمق، عرض و ضخامت ورق سیاه (ماده اولیه تولید پروقیل زد) تعیین می شود. همچنین اندازه این پروفیل به نیازهای خاص پروژه و ساختمان بستگی دارد. ساختمان‌های بزرگ‌تر و بلندتر به دیواره‌های بزرگ‌تر و قوی‌تر نیاز دارند، در حالی که ساختمان‌های کوچک‌تر ممکن است فقط به دیواره‌های کوچک‌تر و سبک‌تر نیاز داشته باشند. برای تعیین اندازه مناسب، مشورت با یک مهندس سازه یا یک پیمانکار حرفه ای مهم است.
قوی و بادوام. نحوه تولید این پروفیل ها آنها را قادر می سازد بارهای سنگین و شرایط آب و هوایی شدید را تحمل کنند و آنها را به گزینه ای ایده آل برای سقف سازی تبدیل میکند. همه کاره. همانطور که قبلا ذکر شد می توان از آنها در طیف وسیعی از سازه ها استفاده کرد. علاوه بر این، پرولین زد در صنایعی مانند کشتی سازی، خودرو ساز، و در ساخت ریل ‌ها و پایه‌ ها کاربرد فراوانی دارند.
مقرون به صرفه. پروفیل های Z در مقایسه با سایر مصالح سقفی نسبتاً ارزان هستند و برای نصب نیاز به نیروی کار کمتری دارند. همچنین توانایی افزایش بهره وری انرژی یک ساختمان را با ارائه سقف محکم و عایق دار دارد. این می تواند به کاهش هزینه های گرمایش و سرمایش کمک کند. تعمیر و نگهداری کم. این مدل از قوطی پروفیل ها تعمیر و نگهداری کمی دارند.
source: قیمت پروفیل زد برای سقف

  • کورش نیکزاد