قیمت پروفیل زد

تولید کننده تخصصی انواع پروفیل زد , قوطی و میلگرد، انواع ورق سیاه به صورت رول و شیت، انواع آهن آلات

قیمت پروفیل زد

تولید کننده تخصصی انواع پروفیل زد , قوطی و میلگرد، انواع ورق سیاه به صورت رول و شیت، انواع آهن آلات

قیمت پروفیل زد

فروش تخصصی پروفیل زد , فروش انواع پروفیل زد با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت درآریا فلز صبا , خرید و فروش آبروآهنی سیاه , فروش حضوری و اینترنتی ورق های سیاه بصورت رول و شیت, نمودار قیمت پروفیل آهن , انواع میلگرد با بهترین کیفیت ساخت در مجموعه آریا فلز صبا
فروش انواع قوطی و پروفیل z در شرکت آریا فلز صبا , بهترین قیمت آبروآهنی سیاه در بازار , فروش میلگرد در ضخامت های مختلف, فروش تیرآهن در آریا فلز صبا , انواع وزن پروفیل زد، بهترین قیمت زد سوله، تولید کننده بهترین پروفیل زد در بازار , انواع ورق های سیاه رول, نواع ورق های سیاه شیت

۳ مطلب در آذر ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قوطی پروفیل

پروفیل مبلی از جمله قوطی پروفیل هایی با سطح مقطع بسته به حساب می آید که با عنوان های «پروفیل سبک» یا «پروفیل روغنی» نیز در بازار شناخته می شود. این محصول فولادی پروفیلی توخالی است که با سطح مقطع های چهارگوش مربع و یا مستطیل، و گرد تولید می شود و  با ضخامت های 0.7 الی 1.5 میلیمتر. پروفیل‌های مبلی با روش نورد سرد و با 3 نوع فلز فرآوری می شوند که عبارتند از: ورق روغنی، ورق سیاه و در موارد بسیار کم ورق آلومینیومی. 
اما عموما این پروفیل‌ها از ورق روغنی تولید می شوند و در موارد خاص از ورق سیاه استفاده می شود. موارد خاص شامل سفارش مشتری، نوع کاربرد پروفیل مبلی، … می باشد. برای ساخت این نوع قوطی مبلی، معمولا از ورق روغنی (ورق نورد سرد) با گریدهای st12 و st14 استفاده می شود.به این صورت که تولیدکننده، ابتدا ورق‌ های فلزی را در ابعاد مدنظر بُرش می‌ دهد، سپس به سراغ خم‌کاری و سایر مراحل تولید می ‌رود. و در انتها به شاخه‌ های 6 متری برش می خورند و بس از آن به بازار عرضه می شوند.
ضخامت هر پروفیل مبلی دقیقا همان ضخامت ورق فولادی مورد استفاده در ابتدای مراحل است. اما این ابعاد همیشه یکسان نیست و می توان گفت که هر کارخانه و تولید کننده قوطی پروفیل مبلی، بر اساس نوع سفارش و نوع کاربری آن و مطابق با استاندارد خاصی تولید میکند. در نتیجه ممکن است ویژگی‌های فیزیکی همه پروفیل‌های مبلی موجود در بازار یکسان نباشد.
کاربرد قوطی پروفیل مبلی چیست؟ صنعت ساختمان‌ سازی: برای ساخت نرده و حفاظ تراس و پله‌، ساخت اسکلت های تاشو یا ثابت سایبان، … . تولید لوازم خانگی و اداری: مانند دسته تی، جاروی های بلند، نردبان، رخت‌ آویز قابل حمل، چوب لباس، ساخت اسکلت مبل‌ های اداری و خانگی، سرویس غذا خوری، وسایل سفری تاشو، سرویس خواب، برخی از بخش‌ های لوازم فرفوژه، … .
اتومبیل و دوچرخه سازی: ساخت اگزوز، بخش‌ هایی از بدنه و فرمان خودرو و دوچرخه. و همچنین ساخت لوازم جانبی آنها. در صنعت هوایی و تسلیحاتی: مانند ساخت قسمت‌ هایی از هواپیما، اسلحه، سازه‌ های دفاع هوابرد، … . تجهیزات و مبلمان شهری: مانند ساخت تابلوهای تبلیغاتی، حفاظ اطراف محوطه ها، ورودی پیاده روها، … .
source: قیمت قوطی پروفیل مبلی

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

ورق سیاه

ورق‌ها هر کدام آلیاژ و ضخامت متفاوتی دارند که هر کدام از آن‌ها خواص مکانیکی متفاوتی دارند و به همین دلیل هرکدام با توجه به خصوصیاتی که دارند، برای کاربردی خاص مناسب هستند. ورق سیاه، بر اساس کیفیت مواد اولیه، جزئیات آلیاژ، سایز، ضخامت و کاربردش به انواع متفاوتی تقسیم می‌شود. مانند ورق صنعتی سیاه، معمولی، رول، شیت. بنابراین ممکن است یکی از ویژگی هایی که در ادامه ذکر می کنیم برای یک مدل بیشتر و برای دیگری کمتر باشد.
ضخامت ثابت تضمین میکند که ورق ها به طور یکپارچه در کنار هم قرار بگیرند. و به نوعی یک مهر و موم ضد آب برای پروژه های ساختمانی ایجاد می شود که به جلوگیری از نشت و نفوذ رطوبت کمک میکند. این ویژگی به ویژه در پروژه هایی که نیاز به دقت بالایی دارند، مانند ساختمان های صنعتی، انبارها، کارخانه ها و نیروگاه ها بسیار مفید است. ورق های سیاه دارای ضخامت‌های 1 تا 100 میلیمتر هستند. در واقع تختال با دو آلیاژ st37 و st52 را پس از حرارت شدید، از غلتک‌های بزرگی عبور داده و به این ترتیب علاوه بر کاهش ضخامت ورق، مقاومت و انعطاف‌پذیری آن را زیاد می‌کنند.
ورق‌ سیاه نقش مهمی در پروژه های ساختمانی در کاربردهای مختلف ایفا میکند، از جمله: ورق سیاه یا همان ورق نورد گرم کاربرد گسترده‌ای در صنایع مختلف دارد اما شاید بخش مهم آنها را تهیه مواد خام برای بسیاری از قوطی پروفیل‌ های دیگر دانست. همچنین این ورق‌ها به طور گسترده در ساخت ماشین آلات و سازه‌ های عظیم، تولید تانک و مخازن خاص استفاده می ‌شود. 
صنایعی که از این محصول استفاده می‌کنند، شامل موارد زیر است: ورق‌ سیاه نقش مهمی در پروژه های ساختمانی در کاربردهای مختلف ایفا میکند. از جمله: ساخت آبگرمکن، انواع پروفیل‌ها (بسته یا باز در حالت‌های ستونی، قوطی،فرانسوی، چهارچوب و…) و تیرآهن‌ها، تجهیزات کشاورزی، در صنعت خودرو سازی، کشتی‌ سازی، تانکر سازی و مخازن و لوله‌ های نفتی، گاردریل و تجهیزات ترافیکی، ورق پانچ تسمه. با تغییر برخی آلیاژها در مرحله ‌ای از فرایند تولید ورق سیاه، چند نوع ورق آهن مختلف به دست می‌آید که رایج‌ترین آن ST37، ST52 و ST44 است. 
این گریدهای معروف و متداول ورق سیاه است که حروف ST نشانگر استحکام ورق و عدد بعد از آن هم میزان تنش و سختی آن را نشان می‌دهد. برخی از این ورق‌ها مقاومت زیادی در برابر آتش و خوردگی دارند. به همین دلیل می توان از آنها در مکان هایی استفاده کرد که به سطوح بالایی از مقاومت در برابر حرارت نیاز دارند. مانند بیمارستان ها، برج ها، مدارس، پالایشگاه های گاز و نفت، … . ابعاد، ضخامت و وزن ورق‌های سیاه بر روی قیمت این محصول تاثیر مستقیمی دارند. علاوه بر این نوسانات بازار عامل مهم دیگری است که قیمت این ورق‌ها را تعیین میکند. 
source: قیمت ورق سیاه و مزایای آن

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

میلگرد

یکی از مهمترین نکته هایی که باید به آن توجه کنید شکل و ظاهر میلگرد می باشد. چراکه شکل ظاهری این محصول هم، مانند انواع قوطی پروفیل ها، در نوع کاربری آن تاثیر زیادی دارد. این محصول فولادی از لحاظ شکل ظاهر در سه نوع آجدار، ساده و کلاف فرآوری می شوند که در میان این 3 مدل میلگردهای ساده و آجدار بیش‌ترین مصرف را دارند. همچنین میلگردها از لحاظ نوع جنس به، میلگردهای میلگرد اروپایی (کربن، منگنز، سیلیکون، آلیاژی و غیره)، فولاد کربن‌دار (میلگردهای پایه «سیاه»)، گالوانیزه، اپوکسی پوشش داده‌شده، فایبرگلاس پلیمر و ضد زنگ دسته بندی می شوند. اما کاربرد هریک از مدل ها چیست؟
یکی از ضروری ترین مصالحی که در صنعت ساختمان سازی استفاده می شود و با افزایش قیمت آن، هزینه ساخت و ساز نیز افزایش پیدا میکند، میلگرد می باشد. امروزه میلگردها از کف ساختمان گرفته تا ستون ها و… کاربرد دارند. و همانطور که گفتیم استفاده از میلگرد در بتن باعث می ‌شود سازه در برابر نیروی کششی و به ویژه در برابر زلزله مقاومت بالاتری پیدا کند. به همین منظور برای افزایش استحکام کششی و پیچشی بتن، بیشتر از مدل آجدار استفاده می ‌شود. زیرا وجود آج به جلوگیری از لیز خوردن آن در داخل بتن کمک میکند. 
در نتیجه احتمال آسیب و شکستگی در سازه تا حد زیادی کاهش پیدا می یابد. اما کاربرد های دیگر میلگرد چیست؟ میلگرد ساده: این محصول دارای سطح صاف و بدون آج است. در پل ‌سازی یا ساخت سازه‌های سنگین کاربری ندارد، استفاده اصلی آن در اتصالات صنعتی و ساختمانی، و در مواقع نیاز به روکش فلزی با وزن کم در اتصالات زیربنایی خیابان‌ ها می باشد. میلگرد آجدار: همانطور که از اسم آن مشخص است میلگرد آجدار بر سطح خود آج و فرورفتگی‌هایی دارد. دارای مقاومت بالا می باشد. در ساختمان ‌سازی، ایستگاه BRT و انواع سازه‌های بتنی کاربرد فراوانی دارد. اما اصلی‌ترین این مدل در تولید بتن مسلح است.
میلگرد معمولا با استفاده از فولاد با عملکرد بالا تولید می شود. مواد تشکیل دهنده این محصول شامل آهن به همراه منگنز، کربن، گوگرد و فسفر می باشد. اولین مرحله برای ساخت این محصول فولادی تبدیل فولاد مذاب به شمش است. این مرحله از طریق دو روشِ استفاده از قالب آماده یا ریخته گری انجام می شود. سپس شمش‌ های تولیدی در این مرحله،‌ کشیده می شوند و از نظر طولی افزایش می ‌یابند که درنهایت شکلی استوانه‌ای پیدا می ‌کنند. مرحله تبدیل شمش به میلگرد در همه کارخانه ها با روش یکسان انجام نمی شود.
source: بهترین قیمت میلگرد امروز

  • کورش نیکزاد