قیمت پروفیل زد

تولید کننده تخصصی انواع پروفیل زد , قوطی و میلگرد، انواع ورق سیاه به صورت رول و شیت، انواع آهن آلات

قیمت پروفیل زد

تولید کننده تخصصی انواع پروفیل زد , قوطی و میلگرد، انواع ورق سیاه به صورت رول و شیت، انواع آهن آلات

قیمت پروفیل زد

فروش تخصصی پروفیل زد , فروش انواع پروفیل زد با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت درآریا فلز صبا , خرید و فروش آبروآهنی سیاه , فروش حضوری و اینترنتی ورق های سیاه بصورت رول و شیت, نمودار قیمت پروفیل آهن , انواع میلگرد با بهترین کیفیت ساخت در مجموعه آریا فلز صبا
فروش انواع قوطی و پروفیل z در شرکت آریا فلز صبا , بهترین قیمت آبروآهنی سیاه در بازار , فروش میلگرد در ضخامت های مختلف, فروش تیرآهن در آریا فلز صبا , انواع وزن پروفیل زد، بهترین قیمت زد سوله، تولید کننده بهترین پروفیل زد در بازار , انواع ورق های سیاه رول, نواع ورق های سیاه شیت

۵ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ورق سیاه

خرید ورق سیاه معمولی به جهت کاربرد های گسترده ‌ای که دارد، به وفور انجام می‌ شود. برای تولید سایر محصولات فولادی مانند پروفیل زد و غیره به کار برده می شود. سختی و مقاومت این ورق‌ها در مقایسه با نوع صنعتی زیاد نیست. اما باز هم در آن از موادی استفاده شده است تا مشتریان راضی باشند. خود این محصولات به دو دسته مختلف تقسیم می ‌شوند که یکی از آنها رول است. این مدل ‌ها با توجه به نامشان به صورت رول در دسترس قرار دارند و به همین دلیل، هیچ محدودیتی در اندازه آنها مشاهده نمی‌ شود. این مشتری است که ابعاد مورد نظر را در زمان خرید ورق سیاه را تعیین می‌کند.

نوع دوم از ورق‌های سیاه معمولی را ورق سیاه شیت تشکیل می ‌دهد که به صورت سفارشی در اختیار مردم قرار می ‌گیرد. این یعنی مشتری بر اساس نوع کاربری و نیازی که در ساختمان ‌سازی یا هر مورد دیگری می‌خواهد، سفارش خود را به کارخانه تولید کننده ورق سیاه اعلام میکند تا آن را تولید کنند. شرکت آریا فلز صبا آماده درخواست‌ ها و سفارش‌ های مشتریان خود برای ارائه انواع ورق ‌های سیاه می باشد.

و این یکی از مزایای این کارخانه نسبت به برند های داخلی دیگر است. همچنین انواع ورق سیاه شیت درست مانند نوع رول آن، ضخامت‌ های متنوعی دارد. یکی از جذاب‌ترین موضوعات در مورد ورق‌های سیاه، متنوع بودن کاربرد های آن‌ها است. در بالا به حوزه ساختمان ‌سازی در قسمت ‌های مختلف آن اشاره شد. این بار نوبت به آشنایی با حوزه ‌های دیگری می ‌رسد که خرید ورق سیاه در آنها معقول خواهد بود.

تولید انواع مصالح ساختمانی، انواع قوطی پروفیل ‌ها و تیرآهن. استفاده در بخش ‌های گوناگون صنعت خودروسازی مانند رینگ ‌ها. ساخت مخازن کشتی ‌ها. بهره بردن برای تجهیزات کشاورزی. ساخت گاردریل و سایر محصولات ترافیکی. تولید تانکر و لوله ‌های نفتی. ساخت سایر وسایل در صنایع فلزی سنگین. افراد زیادی قصد دارند بدانند محصولی که قصد خرید آن را دارند، به چه صورت ساخته می ‌شود.

در ابتدا اسلب ‌هایی مخصوص به این کار را در کوره ‌هایی قرار می ‌دهند تا در دمایی حدود ۱۳۰۰ درجه سانتی‌گراد گرم شوند. این کار باعث می ‌شود ایراد های مختلف آن فولاد از میان برود و محصولی با کیفیت‌تر در اختیار مشتریان قرار گیرد. سپس نوبت به خنک کردن اسلب ‌های بزرگ می ‌رسد که مرحله مهمی است. در ادامه این اسلب ‌ها باید به خوبی پوسته زدایی شوند. در پایان این مرحله نیاز است ضخامت شان کاهش پیدا کند. حال به مرحله‌ای به نام جعبه کلاف می ‌رسیم که هدف از آن، سریع شدن روند ساخت و هم سطح کردن ورق‌ها است.

source: تولید ورق سیاه صنعتی

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

قیمت قوطی

امروزه پروفیل‌های کامپوزیتی به میزان زیادی در صنعت ساختمان ‌سازی به ویژه ساختمان‌ سازی در شرایط آب و هوایی مرطوب، که احتمال خوردگی در آن بسیار بالا است، رواج زیادی داشته است. دلیل عمده استفاده از این محصولات که از ورق سیاه ساخته می شوند، جلوگیری از پدیده خوردگی و افزایش عمر سازه در برابر ارتعاشات و لرزش‌هایی همچون زلزله است. این نوع پروفیل به دلیل خاصیت غیر کشسانی که دارد، در برابر لرزش و خوردگی مقاوم‌ تر است. افزون بر این‌ موارد، استفاده از محصولات فولادی کامپوزیتی باعث سبک‌ تر شدن وزن نهایی سازه می ‌شود.

به آن دسته از محصولاتی اطلاق می شود که در صنایع مختلف همچون خودروسازی, کشتی سازی، پل سازی، نظامی و… به عنوان قطعات و متعلقات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. در مقاطع صنعتی توجه به ویژگی های مکانیکی و الکتریکی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بنابراین در این راستا دانش فنی و تجربه کاری و امکانات تولیدی در جایگاه ویژه ای قرار می گیرند به طوری که امکان تولید قطعات خاص با ویژگی های مشخص برای هر تولیدکننده پروفیل ساختمانی وجود نخواهد داشت.

این مدل ایمنی بالایی بین پروفیل‌ها دارد. ورق‌های گالوانیزه به علت متریالشان در برابر خوردگی مقاوم هستند. از این رو، پروفیل‌های گالوانیزه در شرایط آب و هوایی که احتمال خوردگی و زنگ زدگی در آن بالا می باشد بسیار رواج دارد. از این محصولات برای مقاوم سازی بیشتر درب و پنجره‌‌ های یو پی وی سی و معمولا پروفیل آبرو استفاده می شود. به خصوص برای برج ها و ساختمان های بلند چراکه در این ارتفاع فشار های جوی بیشتر می شود. و همینطور در طبقات پایین‌تر نیز در اثر نشست ساختمان، ممکن است پنجره ها در معرض فشار قرار بگیرند و به مرور دچار آسیب شوند.

این نوع سازه های فلزی جز پروفیل های نورد گرم و نورد سرد می باشند. البته که این نوع پروفیل‌ها تنها مناسب کارهای سبک ساختمانی هستند و در دو نوع باز و بسته عرضه می‌شود. این محصولات فولادی بزرگ براساس ویژگی های متفاوتی دسته بندی می شوند. در ابتدا پروفیل ها در دو دسته صنعتی و ساختمانی قرار می گرفتند. اما امروزه و با پیشرفت علم و دستگاه ها، پروفیل گالوانیزه و کامپوزیت هم نیز به این دسته بندی اضافه شدند.

این محصولات در ضخامت ها و کاربری های متفاوتی ساخته می شوند. و قسمت اعظمی از آتها جهت ساختن درب و پنجره‌ های آلومینیومی یا آهنی به کار می‌روند. ولی در ساخت نرده‌ های فلزی، صنایع خودرو سازی، ساخت ستون، اسکلت فلزی ساختمان ‌ها، پایه‌ی میز و صندلی، ساخت شاسی تریلرها و نفت‌ کش ‌ها، ساخت وسایل پزشکی، … کاربرد فراوانی دارند.

source: قیمت قوطی پروفیل های آهن

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

پروفیل زد

پروفیل z به دلیل مزایایی که دارد، به عنوان یکی از محبوب ‌ترین قوطی پروفیل‌ های فلزی در صنعت ساختمانی محسوب می ‌شود. مزایایی مانند: مقاومت بالای پروفیل زد در برابر بارهای عمودی و افقی، قابلیت برش، خم و شکل‌دهی راحت، مقاومت بالا در برابر حرارت و آتش، قابلیت استفاده در محیط‌ های دریایی، طول عمر بالا و قیمت مناسب. علاوه بر این موارد، پروفیل Z در انواع مختلف سازه‌ های فلزی و سایر صنایع کاربرد دارد. برخی از کاربرد های این پروفیل عبارتند از:

ساخت سازه ‌های فلزی مختلف از جمله پل‌ ها، برج ‌ها، سوله ‌ها و ساختمان‌ های بلند. ساخت تابلو های تبلیغاتی و نمایشگر های بزرگ. ساخت درب و پنجره ‌های فلزی. ساخت پشتیبان ‌های لوله ‌های گاز و نفت. ساخت قطعات خودرو و لوازم خانگی. استفاده در صنایع دریایی برای ساخت قایق ‌ها و سایر تجهیزات دریایی. استفاده در صنایع نفت و گاز برای ساخت تجهیزات و لوله ‌های فلزی.

هزینه تولید پروفیل زد به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما در کل به نوع فولاد، سایز، ضخامت، تعداد و حجم سفارش و شرایط بازار بستگی دارد. به طور کلی، پروفیل‌ زد از نظر قیمت، در مقایسه با انواع تیرآهن، تسمه، میلگرد، ناودانی، نبشی و چهارپهلو، … به صرفه و ارزان هستند. برای خرید پروفیل z یا اطلاع از قیمت آن می ‌توانید به وبسایت آریا فلز صبا مراجعه فرمایید.

پروفیل زد یکی از مهمترین محصولات فلزی در صنعت ساختمانی است که در  سازه ‌های مختلف به کار می ‌رود. انواع پروفیل ‌زد از جنس فولاد ساخته شده و در انواع مختلف در دسترس هستند. پروفیل زد به دلیل مقاومت بالا در برابر فشار، کشش، خمش و حرارت، به عنوان یکی از بهترین گزینه ‌ها برای استفاده در ساختمان ‌های بلند، پل‌ ها، تجهیزات صنعتی و غیره محسوب می ‌شود.

پروفیل زد یکی از مهمترین محصولات فلزی در صنعت ساختمانی است که در  سازه ‌های مختلف به کار می ‌رود. انواع پروفیل ‌زد از جنس فولاد ساخته شده و در انواع مختلف در دسترس هستند. پروفیل زد به دلیل مقاومت بالا در برابر فشار، کشش، خمش و حرارت، به عنوان یکی از بهترین گزینه ‌ها برای استفاده در ساختمان ‌های بلند، پل‌ ها، تجهیزات صنعتی و غیره محسوب می ‌شود.

source: وزن پروفیل زد و روش های محاسبه آن

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

قوطی پروفیل

با وجود این که برای ساختمان ‌سازی می‌توان از مصالح زیادی استفاده کرد، اما بهره بردن از قوطی پروفیل آهن با مزایای فوق‌العاده‌ای که دارد، مورد توجه استفاده کنندگان قرار می‌گیرد. برای مثال، جوش پذیری بالا از مزیت‌های بی نظیر این پروفیل‌ ها است که کار شما برای نصب را بسیار راحت‌تر می‌کند. استحکام این محصول بالا است و در عین حال، فرم پذیری خوبی برایش در نظر گرفته شده است.
قوطی پروفیل آهن به لحاظ انواع، در دسته‌بندی‌های گوناگونی قرار می‌گیرد، اما در این جا آن را از نظر وزن بررسی می‌کنیم. در زمان خرید پروفیل قوطی آهن، آن‌ها را به دو مدل سبک و سنگین خواهید یافت که البته هر یک به دسته‌های دیگری با توجه به اندازه و ضخامت تقسیم می‌شوند. پروفیل‌های سنگین خود به دو نوع صنعتی و ساختمانی تقسیم می‌شود که از روی نام آن‌ها می‌توان به کاربردشان پی برد.
قوطی پروفیل ساختمانی برای مواردی مانند خانه‌های ویلایی و کم طبقه ساخته می‌شود. و در زمانی که بخواهیم ساخت ساختمان‌های چندطبقه و مراکز اداری و تجاری را در پیش بگیرید، سر وقت پروفیل‌های صنعتی می‌رویم. برای خرید پروفیل قوطی آهن باید بدانید کدام برند بهتر و معتبرتر است و محصول باکیفیت‌تری را در اختیارتان قرار می‌دهد. 
از چند سال گذشته تاکنون، کارخانه‌های زیادی تصمیم به تولید این پروفیل‌ها اعم از پروفیل زد، تیرآهن، آبرو، پروفیل هایی با سطح مقطع HSS گرفته‌اند و در هر یک مزایا و معایبی دیده می‌شود. ضمنا قوطی پروفیل آهنی برای ساخت لوازم حوزه‌های آموزشی، پزشکی و ورزشی کاربرد دارد و دارندگان کسب و کار تمام این حوزه از مزایای این محصولات بهره می‌برند.
میز و صندلی‌های بسیار با دوام برای امور خاصی در بازار هستند که در تهیه آن‌ها از پروفیل قوطی آهنی استفاده شده است. این میز و صندلی‌ها پیش از هر چیز، استحکام بالایی را برای مشتریان رقم می‌زند. خودروسازی یکی از صنایعی است که برای تولید در آن‌ها به پروفیل قوطی آهن نیاز است. در تمام خودروهایی که در خیابان مشاهده می‌کنید از این پروفیل‌ها در اندازه‌های گوناگون استفاده شده است تا دوامشان افزایش پیدا کند. البته قوطی آهنی اکثرا در سقف خودروها قرار داده می‌شود.
source: قیمت قوطی پروفیل آهن و انواع آن

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

قیمت پروفیل

روند تولید پروفیل درب و پنجره به این صورت می باشد. پس خرید بهترین مواد اولیه، وارد خط تولید می شوند تا در اولین مرحله در ابعاد مورد نظر برش کاری شوند. سپس با قرار گرفتن ورق سیاه یا روغنی برش خورده در دستگاه های مخصوص، به شکل و حالت مورد نظر تغییر شکل می دهند.
در بین انواع پروفیل‌های درب و پنجره، محصولات UPVC طرفداران بیشتری دارند؛ و برای ساخت پنجره‌ های دوجداره از این نوع استفاده می ‌شود. این نوع پروفیل، عایق خوبی در برابر انتقال گرما و صدا است. همچنین دوام و طول عمر بسیار بالا و نیاز به نگهداری و تعمیر کمی دارد. نور خورشید و رطوبت، صدمه ‌ای به پروفیل‌ های UPVC نمی ‌زنند، به همین دلیل برای نماهای خارجی مناسب ‌تر از پروفیل‌های آلومینیومی هستند، ضمن این‌ که قیمت ارزان ‌تری هم دارند.
در صنعت ساختمان سازی، برای تولید درب و پنجره از پروفیل استفاده بسیار زیادی می‌ شود. زیرا پروفیل ها دارای مزایایی می باشند که سایر متریال های ساخت چهارچوب درب و پنجره ندارند. مزایایی مانند: عایق در برابر نفوذ گرد و غبار، عایق حرارتی و انرژی، مقاومت بالا در اشتعال، عایق صدا و کاهش آلودگی های صوتی، صرفه جویی چشم گیر در مصرف انرژی و … .
از طرف دیگر نوع چهارچوب یا قابی که برای درب و پنجره ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد، بر روی ظاهر ساختمان و بصورت کلی بر روی قیمت سازه تاثیر فراوانی می گذارد. پروفیل درب و پنجره از متریال هایی می باشد که اهمیت آن را در ظاهر و نمای ساختمان نمی‌توان نادیده گرفت. چراکه ظاهر بسیار زیبایی را به سازه می بخشد. به ویژه که با این متریال می توان درب و پنجره ها را خارج فرم های بسیار ساده و معمولِ مربع و مستطیل ساخت.
source: قیمت قوطی پروفیل درب و پنجره

  • کورش نیکزاد