قیمت پروفیل زد

تولید کننده تخصصی انواع پروفیل زد , قوطی و میلگرد، انواع ورق سیاه به صورت رول و شیت، انواع آهن آلات

قیمت پروفیل زد

تولید کننده تخصصی انواع پروفیل زد , قوطی و میلگرد، انواع ورق سیاه به صورت رول و شیت، انواع آهن آلات

قیمت پروفیل زد

فروش تخصصی پروفیل زد , فروش انواع پروفیل زد با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت درآریا فلز صبا , خرید و فروش آبروآهنی سیاه , فروش حضوری و اینترنتی ورق های سیاه بصورت رول و شیت, نمودار قیمت پروفیل آهن , انواع میلگرد با بهترین کیفیت ساخت در مجموعه آریا فلز صبا
فروش انواع قوطی و پروفیل z در شرکت آریا فلز صبا , بهترین قیمت آبروآهنی سیاه در بازار , فروش میلگرد در ضخامت های مختلف, فروش تیرآهن در آریا فلز صبا , انواع وزن پروفیل زد، بهترین قیمت زد سوله، تولید کننده بهترین پروفیل زد در بازار , انواع ورق های سیاه رول, نواع ورق های سیاه شیت

۶ مطلب در شهریور ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قیمت تیرآهن امروز

تیرآهن

تیرآهن یکی از المان‌ های به کار رفته در هر سازه معماری است. بدنه اصلی تیرآهن، از یک لایه ورق فولادی یا ورق سیاه است که با عرض‌ های از قبل تعیین شده، تشکیل می ‌شود. کناره‌ ها نیز دو لایه ورقه فولادی هستند که از دو طرف به صورت عمودی بر روی بدنه اصلی قرار می‌ گیرند تا تیر آهن را شکل دهند. از این رو، تیرآهن‌ها از نظر جان و بال، به چند نوع مختلف تقسیم می‌شوند. قیمت تیرآهن به نوع آن بستگی دارد. به همین دلیل، نمی‌توان برای تمامی آنها، یک قیمت ثابت را در نظر گرفت.

شکل ظاهری تیر آهن INP، به شکل I انگلیسی است. یعنی بال ‌های تیر آهن به صورت افقی در بالا و پایین جان تیرآهن قرار می‌ گیرد. ویژگی مهم در این مدل، تغییر ضخامت بال‌های آن است. در واقع، هر چه طول جان در این نوع از تیر آهن افزایش پیدا میکند، ضخامت بال‌ها کم می ‌شود. در عوض، هر چه طول جان کمتر باشد و بال‌ها به یکدیگر نزدیک شوند، ضخامت بال ‌ها افزایش پیدا میکند.

تیر آهن IPE یا تیرآهن معمولی یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین نوع تیر آهن در میان ایرانیان است. معمولا از این تیرآهن در مصارف زیادی استفاده می‌شود و کاربردهای فراوانی دارد. شکل ظاهری تیر آهن IPE نیز مانند تیرآهن INP به شکل I انگلیسی است. با این تفاوت که در تیرآهن IPE، امکان تغییر ضخامت بال‌ها وجود ندارد. یعنی، با تغییر فاصله بال‌ها از یکدیگر، ضخامت آنها کمتر یا بیش‌تر نمی ‌شود. همچنین، جان این نوع از تیر آهن نیز ضخامتی یکسان با بال ‌های آن دارد.

تیر آهن هاش یا H، به شکل H انگلیسی است. در واقع، در این نوع مدل، بال‌ها کمی بلند تر از جان تیرآهن هستند و جان تیرآهن، نسبت به انواع دیگر، کمی کوتاه‌ تر است. از این رو، به تیر آهن هاش، تیر آهن بال پهن نیز گفته می ‌شود. تیرآهن‌های هاش خود، به سه نوع متفاوت تقسیم می ‌شود که شامل بال پهن سنگین (HEB)، بال پهن فوق سنگین (TPB) و بال پهن سبک (HEA) می باشد.

همان‌طور که از نام این نوع محصول مشخص است، در شکل ظاهری آن، حفره‌ هایی به شکل لانه زنبور در فاصله ‌های یکسان روی بدنه تیرآهن وجود دارد. این حفره‌ ها، به تیر آهن کمک میکند تا در مقابل شکستن و خم شدن مقاومت بیشتری داشته باشند. از طرف دیگر، این حفره ‌ها، قدرت تیر آهن در برابر فشار را کاهش می ‌دهد.

source: قیمت تیرآهن امروز

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

پروفیل زد

یکی از دغدغه‌هایی که افراد زیادی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، این است که چه مقدار بودجه باید برای خرید قوطی پروفیل زد کنار بگذارند. در واقع تعرفه این پروفیل‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارد که از اصلی ترینِ آن‌ها می‌توان، ماده اولیه را نام برد. برخی از پروفیل‌ها با توجه به نوع کاربری شان از مواد بهتر و با دوام‌تری ساخته می‌شوند که برای حوزه‌هایی نظیر ساختمان‌سازی استفاده می‌شوند.
بدیهی است که هر چه مواد تشکیل دهنده پروفیل زد بیشتر و غنی‌تر باشد، هزینه آن افزایش پیدا می‌کند. ضمنا نوسانات ارزی به دلیل وارد کردن برخی مواد اولیه در قیمت نهایی اثر می‌گذارد. بدیهی است هرچه اندازه و ضخامت هر یک از پروفیل‌های زد بیشتر باشد، قیمت محصول نیز افزایش پیدا می‌کند. به یاد داشته باشید برند سازنده پروفیل‌ زد سهم فراوانی در کیفیت، دوام و قیمت نهایی محصولاتشان دارند. پس بهتر است برندی را برای خرید پروفیل زد انتخاب کنید که درنهایت از خرید کالای خود رضایت داشته باشید.
و رضایت تمام و کمال از خرید یعنی اعتبار آن کارخانه و رضایت مشتریانش را بسنجید تا ببینید در چه سطحی قرار دارد. خوشبختانه آریا فلز صبا از برجسته‌ترین برندها در این حوزه است که روزانه به تعداد مشتریان راضی از خرید این شرکت اضافه می‌شود. زمانی که در حال خرید پروفیل زد هستید، حتما ظاهر محصول را از نظر سطح و نداشتن ترک و تاب خوردگی، زنگ زدگی و سایر ایرادات که منجر به بروز مشکل می‌شوند را بررسی کنید.
از دیگر نکاتی که باید رعایت شود، بررسی دقیق وزن محصول است. معمولا در کارخانه‌های معتبر مانند آریا فلز صبا از ترازوها و باسکول‌هایی استفاده می‌شود تا وزن هر یک از محصولات، پیش روی خود مشتری بررسی شود.
source: مشخصات پروفیل زد استاندارد

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

ورق سیاه

دمای ورق‌های سیاه در زمان ساخت باید چیزی در حدود 930 درجه سانتی‌گراد باشد و با عملیات نورد فشاری ساخته شود. یکی از مزایای ورق سیاه، فرم پذیری خوب آن است تا در صنایع گوناگون به ویژه برای ساخت انواع قوطی پروفیل مورد استفاده قرار گیرد. ورق سیاه این فرم پذیری خود را مدیون مراحل ساخت خود در دمای بالا است. ورق سیاه به لحاظ تنوع در دسته‌ بندی ‌های مختلفی قرار می‌گیرد.
با این حال از دیگر موارد باید به ورق فابریک یا ورق سیاه شیت، ورق سیاه صنعتی و ورق سیاه معمولی اشاره کرد.از پر استفاده‌ترین ورق‌ ها در صنایع گوناگون باید به ورق رول اشاره کرد که از نامش هم می‌توان تا حدی به ظاهرش پی برد. این ورق‌ های سیاه در نهایت بعد از این که ساخته می‌ شوند، به صورت رول در می‌آیند تا برای حمل و نقل به صنایع بزرگ بهینه شوند.
ورق سیاه رول تنوع بالایی به لحاظ پارامترهایی مانند ضخامت در اختیارتان قرار می‌دهد، اما بیشتر اوقات آن را با ضخامت 1.5 تا 15 میلی‌متر مشاهده می‌کنید. بیشتر کسب و کارها و صنایع بزرگ باید از ورق‌های سیاه رول با ضخامت‌های بالا استفاده می کنند. برخی مقاطع فولادی هم هستند که برای ساختشان باید سر وقت ورق رول رفت. از این موارد می‌توان به انواع تیرآهن، سپرها، ناودان‌ها و نبشی‌ها اشاره کرد که از جنس فولاد ساخته می‌شود و ورق سیاه رول نیز مقاومتشان را دو چندان می‌کند.
عوامل موثر بر قیمت ورق سیاه چیست؟ سوالات عده زیادی پیرامون قیمت ورق سیاه بود که براساس انواعشان نمی‌توان قیمت ثابتی را برای همه آن‌ها در نظر گرفت. با این حال در آریا فلز صبا بهترین ورق‌ سیاه را با قیمت‌های ایده‌آل و مشتری‌پسند مشاهده خواهید کرد. تنها کافی است مقایسه‌ای با کارخانه‌های دیگر داشته باشید تا به این مورد پی ببرید. کارخانه‌ای که ورق سیاه را تولید می‌کند، نقش زیادی در قیمت نهایی آن هم دارد.
برخی کارخانه‌ها ورق سیاه را با قیمت‌های بسیار زیادی در دسترس قرار می‌دهند، در حالی که کیفیت ایده‌آلی ندارند. شاید در جریان باشید برخی مواد به کار رفته در ورق‌های سیاه از خارج از کشور می‌آید و بنابراین نوسانات نرخ ارز تاثیر مستقیمی در قیمت ورق سیاه خواهد داشت. در زمان خرید ورق سیاه، سازندگان و کارکنان خدماتی را همچون هزینه حمل و نقل و انبارداری در اختیارتان قرار می‌دهند که آن هم شاید به عنوان تعرفه حساب شود.
source: وزن ورق سیاه صنعتی رول

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

پروفیل سی

همانطور که می توان حدس زد پروفیل c، محصولی است که سطح مقطع آن شبیه به حرف C انگلیسی است و مانند پروفیل z در دسته قوطی پروفیل های باز قرار می گیرد. روند تولید پروفیل c به این صورت است که ورق های فولادی وارد خط تولید می‌ شوند. در اولین مرحله ورق ها بُرش می ‌خورند، در مراحل بعدی از دستگاه رول‌ فرمینگ عبور می کنند و در پایان کار، ورق فولادی را شکل می دهند. حالا و پس از شکل‌ دهی، پروفیل c آماده‌ ارسال به بازار می‌ شود.
این مراحل تولید قوطی پروفیل c در ابعاد رایج می باشد. اما اگر سفارش دهنده ابعاد خاصی را مدنظر داشته باشد، این ابعاد در مرحله برش و رول فرمینگ اعمال می شوند. ابعاد رایج برای تولید این فراورده فولادی عبارت است از: ضخامت 2 تا 4 میلی ‌متر با طول 6 متر، ارتفاع از 160 تا 240 میلی‌ متر و وزن هر شاخه پروفیل از 23 تا 55 کیلوگرم می باشد. اما در زمان خرید قوطی پروفیل c تنها این ابعاد مهم نیستند. 
پرلین سی دارای دو لبه و دو فلنج می باشد که اندازه آنها هم نیز حائز اهمیت می باشد. لبه و فلنج معمولا در ابعاد زیر تولید می شوند: ارتفاع فلنج بالا و پایین در حدود 100-50 mm، عرض لبه‌ی بالایی و پایینی بین 30-15 mm. همچنین انتخاب ورق سیاه یا ورق گالوانیزه یا سایر ورق های فولادی برای تولید این فرآورده فولادی تاثیر مستقیمی بر روی تعیین قیمت نهایی آن دارد.
پرلین های مقطع C برای ساخت دیوارها (دیوارهای اصلی و دیوار های غیر باربر) و کف ساختمان بیشترین کاربرد را دارند. همچنین استفاده از آنها برای حمایت از تیرهای مورد نیاز برای کف های نیم طبقه ایده آل می باشند. علاوه بر این، قوطی پروفیل C می تواند برای قاب بندی درها، ساخت سقف و ستون، چهارچوب پنجره، ریل های پاراپت و ریل های جانبی نیز استفاده شود.
همینطور برای افزایش استحکام ستون ‌هایی که در فواصل دور از هم قرار دارند از پروفیل سی استفاده می‌ شود. و به علت موادی که در ساخت این نوع از پروفیل ‌ها استفاده می ‌شود، از آن برای مقاوم‌تر شدن سقف ‌های شیب ‌دار کارگاه‌ ها، کارخانجات کوچک،… بهره می ‌برند. دراصل نوع ورق فولادی که برای تولید قوطی c استفاده می شود نوع کاربری آن را مشخص میکند.
source: انواع قوطی پروفیل سی

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

پروفیل آبرو

پروفیل آبرو آهنی، به دلیل خصوصیاتی که دارد، از جمله پرفروش‌ترین پروفیل‌های فولادی است. این پروفیل‌ها از ورق سیاه تولید می شوند و به دلیل خصوصیات مکانیکی بیشتر مقاومت در برابر ضربه، فشار و کشش دارند. همچنین به دلیل ظاهری زیبا و قابل قبول، برای استفاده در پروژه‌های مختلف بسیار مناسب هستند. در این راستا، شرکت‌های فعال در زمینه تولید پروفیل آبرو آهنی، با توجه به نیاز روزافزون بازار به این محصول، تلاش می‌کنند تا با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و مواد اولیه با کیفیت، پروفیل‌های با کیفیت و با قیمت رقابتی تولید کنند. 

در این میان، شرکت‌هایی مانند شرکت آریا فلز صبا، به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان پروفیل آبرو آهنی در ایران شناخته می‌شوند و محصولات با کیفیت و با رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی تولید می‌کنند. برای خرید آبروآهنی و بررسی قیمت می‌توانید به وبسایت این شرکت مراجعه فرمایید. پروفیل آبروآهنی یا آبروآهن، یک نوع پروفیل فلزی است که از جنس فولاد ساخته می‌شود و به دلیل خصوصیات فیزیکی و مکانیکی بسیار خوبی که دارد، در بسیاری از صنایع و ساختمان‌ها به عنوان عنصری اساسی استفاده می‌شود.

پروفیل آبرو آهنی، به دلیل خصوصیات مکانیکی بیشتر، مقاومت در برابر ضربه، فشار و کشش دارد. همچنین به دلیل ظاهری زیبا و قابل قبول، برای استفاده در پروژه‌های مختلف بسیار مناسب هستند. این پروفیل‌ها برای ساخت انواع سازه‌های فلزی، پل‌ها، خودروها، صنایع مختلف، ساختمان‌ها و... استفاده می‌شوند. پروفیل آبروآهنی چه کاربردهایی دارد؟ در صنایع ساختمانی، پروفیل آبروآهنی به عنوان عنصری اساسی در ساخت سازه‌های فلزی، درب و پنجره، پل‌ها، برج‌ها و سازه‌های دیگر به کار می‌رود.

در صنایع خودروسازی، پروفیل آبروآهنی در ساخت بدنه خودرو، قسمت‌های بلندگوی خودرو و سایر قطعات مکانیکی استفاده می‌شود. در صنایع دریایی، پروفیل آبروآهنی در ساخت قایق‌ها، کشتی‌ها و سایر سازه‌های دریایی به کار می‌رود. در صنایع فضایی، پروفیل آبروآهنی به دلیل مقاومت بالای خود در برابر شرایط سخت فضا، در ساخت بسیاری از قطعات و سازه‌های فضایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صنایع معدنی، پروفیل آبروآهنی به عنوان قسمتی از سیستم‌های پشتیبانی و حمل و نقل مواد معدنی به کار می‌رود.

source: بهترین پروفیل آبرو برای سقف

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

پروفیل زد

تولید پروفیل زد با حساسیت بالا و دشواری زیاد همراه است. زیرا به برش‌های دقیق و عملیات سوراخکاری مختلفی نیاز است تا در نهایت محصول نهایی به دست مردم برسد. حال سفارش های خاص پروفیل زد توسط افراد، دشواری ‌های روند ساخت این محصول را افزایش می‌ دهد. البته ساخت تمام این محصولات به وسیله نیروی انسانی انجام نمی گیرد و دستگاه‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک زیادی هستند که در این امر نقش دارند. 
اما دقت دستگاه‌هایی که شرکت آریا فلز صبا از آنها استفاده میکند، بسیار بالا است تا حتی که جلوی کوچک‌ترین خطاها هم گرفته می شود. پروفیل Z به نام های دیگری در بازار هم شناخته می شود که شامل پروفیل نواری، پروفیل سوراخ کاری، پروفیل نما، پروفیل سقف، پروفیل سوله و پروفیل اسکلت می باشد. پروفیل زد را به لحاظ تنوع می‌توان در دسته ‌بندی ‌های مختلفی قرار داد که یکی از آن‌ها ابعاد است. از این ابعاد باید 2.5 و 3 میلی‌متر را نام برد که موارد دیگری هم در بازار مشاهده می ‌شوند. 
این موارد معمولا در ارتفاع‌های 16،18،20 و 22 سانتی‌متر قابل خرید هستند. اما اگر مشتری طبق نیازهای خود سفارش دهد، پارامترهایی مانند وزن پروفیل زد عوض می‌شود. اخیرا تولید کنندگان فراوانی دست به تولید این محصول از قوطی پروفیل ها زده اند، اما به نظر شما یک کارخانه خوب در این حوزه چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ فروش شبانه ‌روزی
یکی از ویژگی‌های کارخانه ‌های فوق ‌العاده در حوزه فروش و خرید پروفیل زد، فروش به صورت شبانه ‌روزی است؛ کاری که آریا فلز صبا به خوبی آن را انجام می‌دهد. در هر ساعتی از شبانه‌روز امکان برقراری تماس با این تیم و ثبت سفارش برایتان وجود دارد.
راهنمایی از سوی تیم سازنده: تیم سازنده پروفیل زد به دلیل ابهاماتی که شاید در ذهن خریداران وجود داشته باشد، باید به خوبی آن‌ها را راهنمایی کند. برای مثال مشتریان شاید اطلاعات دقیقی از اندازه، نوع و قیمت پروفیل زد که می‌خواهند، داشته باشند. 
این جا است که پشتیبانی این کارخانه‌ها به کمکشان خواهد آمد. قیمت مطلوب: پروفیل زد در آریا فلز صبا با تعرفه ‌های بسیار مناسبی در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد. هر چند قیمت هر یک از پروفیل‌ها با دیگری متفاوت است و به کارایی و مواد به کار رفته بستگی دارد، اما پس از مقایسه با دیگر کارخانه‌ها متوجه قیمت مناسب آن‌ها خواهید شد.
source: قیمت پروفیل زد در بازار

  • کورش نیکزاد